Gå til hovedinnhold

Ofte stilte spørsmål

Har dere glutenfrie alternativer?

Ja, vi tilbyr nå glutenfritt sortiment nasjonalt - les mer om dette her.

Har dere vegetariske alternativer på menyen?

Ja, Green Fajitas er plantebasert og kan fås som både sub, wrap og salat.

Har dere kylling som er halal?

Begge smøresalatene, kylling karri og kylling fajitas, inneholder kylling fra Ytterøy Kylling, som er et halal-godkjent slakteri. Likevel så kan vi ikke garantere for at de til en hver tid er halal, da de produseres hos en annen leverandør som ikke har rutiner for å sikre at de etterlever krav til halal internt. 

BBQ-kylling kommer fra Ytterøy Kylling direkte og er halal.

Har dere oversikt over allergener i produktene?

Ja, informasjon om allergener finner du her.

Attest etter endt arbeidsforhold

Ved behov for oppdatert attest etter endt arbeidsforhold kan du ta direkte kontakt med din tidligere leder eller oss via kontaktskjema. Dersom du sender inn via kontaktskjema så ønsker vi at du legger ved følgende informasjon:

  • Avdelingen du jobbet hos
  • Navnet på din tidligere leder
  • Eksakt tidsperiode
  • Stillingsandel
  • Kontrakt eller tidligere lønnslipper for å verifisere ditt arbeidsforhold
Åpen søknad?

Vi har en egen rekrutteringsportal hvor du kan finne ledige stillinger og sende inn åpne søknader: https://bigbite.teamtailor.com/.

Tilbyr dere firmaavtale?

Firma med organisasjonsnummer kan få fakturaavtale med oss om man blir godkjent. Ta kontakt med din lokale Big Bite – kontaktinformasjon finner du her.

 

Spørsmål om appen vår

Jeg hadde 9 stempler på lojalitetskortet mitt og nå er alle forsvunnet?

Vårt lojalitetskort er lagt opp slik at du får hver 10. gratis på våre lojalitetskort:

  • Halv Sub + Wrap
  • Hel Sub
  • Dagens Sub
  • Bowls
  • Kaffe

Det som derfor skjer når du når 9 stempler er at det genereres en gratiskupong som du kan benytte på ditt neste kjøp og kortet nuller seg ut slik at du kan spare opp på nytt. Kupongen er gyldig i tre måneder og kan benyttes i alle våre avdelinger - husk å aktiver før bruk.

Jeg fikk ikke stempelet mitt fra siste besøk

Forsøk å oppdater siden med lojalitetskortet ved å "dra ned" skjermbildet. Kommer det fortsatt ikke frem så kan du ta kontakt med oss her

Jeg handlet på kiosk og får ikke registrert stempel på mitt lojalitetskort

Vårt lojalitetsprogram er ikke integrert på våre selvbetjente kiosker helt enda. Dette er noe vi jobber med og håper på en løsning om ikke så altfor lenge. I mellomtiden kan poengene etterregistreres ved å oppgi telefonnummer eller appID til våre medarbeidere etter å ha handlet på kioskene. Merk at det kan ta opptil 3 virkedager før stempel blir etterregistrert.

Appen står bare å snurrer eller andre problemer med at den ikke vil fungere

Slett appen fra din telefon og last den ned på nytt igjen. Det bruker å løse mange problemer.

Bursdagskupong

Nei, vi har ikke bursdagskupong i appen vår for øyeblikket.

Vervepremie

Om du verver en venn i appen vår mottar du en vervekupong som en takk fra oss. Kupongen kommer opp i appen din så snart din venn har fullført sin bruker.

 

Jeg har flere spørsmål, hvordan kontakter jeg dere?

Benytt kontaktskjemaet vårt: her, og vi svarer deg så snart vi kan.